tappat rösten

Tjeeena folket! Nu är jag hemma igen från en lång, men rolig dag på jobbet. Jag har asont i halsen, eftersom jag typ pratat nonstop i sju timmar. Men jag gillar mitt jobb ändå, man tjänar asbra, utan att i princip göra något. Jag sitter i en asskön stol, snackar i telefon och dricker gratis choklad. Aja, resten av kvällen ska jag ta det lugnt och prata så lite som möjligt,

puss puss

ps. vet ni vad jag kommit på? om jag fortsätter såhär kan jag i juni köpa min absoluta drömväska, en bayswaaaater!!!!!!!!!!!!!!


image247

Kommentarer
Postat av: ...

sålde du nått idag då?

2008-05-03 @ 20:18:29
Postat av: emma

självklart, 5 st, men det femte räknades inte pga lite strul :( så pengar för fyra iaf :D

2008-05-03 @ 21:59:54
URL: http://emmisftw.blogg.se
Postat av: Anonym

jaha okej men vad är det ni säljer exakt? asså är det ett erbjudande eller?

2008-05-04 @ 21:15:49
Postat av: emma

vi säljer hemtelefonabonemang :) så det är väl en form av erbjudande kan man säga

2008-05-04 @ 22:01:33
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0