this is what we do

Lång dag och än är den inte slut! Körde på med skola som vanligt 8.20 - 14.50, tråkigt, men den 4 juni får jag sommarlov = 13 skoldagar kvar! Efter skolan åkte jag & J hem till mej och myste ett tag och sov en timme, haha. Sen så drog vi med min familj till våra grannar som skulle ha grillkväll och det var faktist jättekul och trevligt. Även fast det enda mina grannar snackar om typ är vad dom har byggt om i sina hus (trädgården, källaren, vardagsrummet, badrummet osv). Det nya är tydligen att alla vill skaffa pool, för det är några på vår gata som har gjort det. Man kan ju alltid hoppas att mina föräldrar hoppar på den trenden! Jag & J drog därifrån för typ en timme sen och han har åkt hem nu. Min familj är fortfarande kvar där nere, så jag funderar på att gå ner igen, men samtidigt är jag ganska nöjd och trött med att bara sitta här också..


puss puss



helt sjukta fina bilder, jag ska ladda upp varenda bild i bloggen. kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0