tisdag

Imorse så gav jag mej själv en sovmorgon och hoppade över svenskan. Anledningen till det var att vi skulle se Ett öga rött, som jag redan sett och sen efter så har jag ändå 2 timmars hål. Så jag kom till samhäll, som började kl 13 och gick på den lektionen, som var dagens enda. Nu är jag hemma igen, men ska snart iväg till Kista och möta Nikki. Vi ska jobba tsm idag, det är hennes första dag. Jag är nervös också, jag har lovat mej själv att om jag nollar en dag ( = säljer 0) så ska jag sluta. Så extra press på mej själv alltså, haha. Vi hörs när jag är hemma igen ikväll,

puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

oh skönt att börja sent :)

2008-05-13 @ 16:43:38
URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0