tisdag

Det regnar massa just nu, fast det är faktist ganska okej. Regn är mysigt om det är när man inte ska till nått ställe man ska se snygg ut på, typ, påväg till skolan ere inte så kul, men på hemvägen ere mysigt. Aja, har just kommit från skolan. Det var z-fm, för vi alla som läste matte hade typ prov, jag hade kursprov i matte a. Vi hade på oss från 8.30 - 11.30, jag var färdig redan 9.45, men som tur var kom Paui ut typ 10.20. Sen så hade vi som vanligt ett lååång hål tills kl 13, då det var samhäll och sen så slutade vi. På hemvägen stannade jag i centrum för lite ärenden, köpte en ny foundation, dagbok & duschcreme. Och well, sen gick jag hem i regnet och nu sitter jag här. Ska dra iväg igen om en timme typ, för att jobba. Jobbar ensam idag också, snyft, stackars mej.


puss


drömbrudklänning, ååh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0