torsdag

Torsdagtorsdagtorsdag. Har sovmorgon idag med, asskönt, ser inte fram emot imorn då jag måste ha klockan på 6.40. Aja, nu ska jag snart till skolan, ska ha svenska och sedan 3½ timmes långt hål (älska hål <3333 noot..) och efter hålet ska jag ha samhäll. Sedan så ska jag dirket stressa iväg till jobbet, men idag ska jag faktist inte jobba ensam, utan med MP. Och juste, jag ska köpa Expressen idag också, för min idol Ebba Von Sydow (jag älskar deiiiiiiii <3333333) har en grej där varje torsdag som ska heta "Ebba spanar". Aja, vi hörs väl ikväll istället,

puss puss

Kommentarer
Postat av: pauline

bäst för dig att du stannar på hålet! don't leave me aloooone :(

2008-05-22 @ 09:25:36
Postat av: amanda

Usch hatar också när man har så långa hålor :/

2008-05-22 @ 18:10:08
URL: http://amannnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0